loading...
irancell24.ir
s بازدید : 36 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

۴-۴-صرفنظر از مفاد بند ۳-۴ ام تی ان ایرانسل می تواند پس از ارائه ابلاغ کتبی به مشترک تشریفات و شرایط صدور صورتحساب و پرداخت آن شارژمستقیم ایرانسل را تغییر دهد.
۷-۴- مشترک باید صورتحسابهای ماهانه خود را در محلی که در هنگام ارائه درخواست مشخص شده و یا هر مکان دیگری که ام تی ان ایرانسل ممکن است شارژمستقیم ایرانسل هر زمان با اعلان در صورتحساب جاری مشترک یا به هر طریق دیگری مشخص کند پرداخت نماید. مشترک باید صورتحساب را کنترل کند تا از صحت محتوای آن اطمینان حاصل کند. مشترک می تواند پس از پرداخت هزینه های مربوطه خواستار صدور ریز صورتحساب خود شود. چنانچه در طول ۳۰ روز پس از صدور صورتحساب ایرادی به محتوای آن صورت نگیرد فرض بر این خواهد بود که محتوای آن صحیح می باشد.
۱-۹-۴- محاسبه و شارژمستقیم ایرانسل اعمال هزینه مدت مکالمات محلی، داخلی و رایگان به یکی از طرق زیر انجام میگیرد:
کنند، البته هزینه مکالمات بین المللی مشترکین طرح پرداخت ماهانه علیرغم انتخاب گزینه محاسبه ثانیه ای، بر شارژمستقیم ایرانسل اساس تعرفه دقیقه ای محاسبه خواهد شد.
در واحدهای ۶۰ ثانیه شارژمستقیم ایرانسل ای (دقیقه ای) و یا هر کسری از آن و همینطور به صورت ثانیه ای.
۵-۴- چنانچه ام تی ان ایرانسل خواستار پرداخت هزینه خدمات ارائه شده به مشترک از طریق دستور پرداخت بدهی گردد مشترک در موارد ذیل مبادرت شارژمستقیم ایرانسل به نقض این قرارداد کرده است:
۸-۴- هر گونه درخواست تغییر طرح تعرفه در سیستم پرداخت ماهیانه در طول مدت این قرارداد باید به تایید ام تی ان ایرانسل برسد و ام تی ان ایرانسل می تواند از مشترک هزینه تغییر تعرفه و یا هزینه اجرایی دریافت کند. چنین هزینه ای نباید شارژمستقیم ایرانسل بیش از مبالغی باشد که «سازمان» تعیین کرده است. علاوه بر این هر گونه تغییر طرح تعرفه یا ارتقاء برای مشترک باید بر اساس خط مشی ها وروندهای ام تی ان ایرانسل مورد ارزیابی قرار گیرد.
- هزینه ها: شارژمستقیم ایرانسل
۱-۳-۴- پرداخت شارژمستقیم ایرانسل بابت ارائه و تحویل تجهیزات پایانه و یا سیم کارت به صورت کامل و در هنگام تحویل و در قبال دریافت رسید.
۱-۵-۴- در صورتی که بدون کسب موافقت کتبی ام تی ان ایرانسل مبادرت به لغو دستور پرداخت شارژمستقیم ایرانسل بدهی کند.
۹-۴- در هر زمان، احتمال تغییر و اعمال مفاد شارژمستقیم ایرانسل دیگر در مورد محاسبه قیمتها وجود دارد:
۲-۴- ام تی ان ایرانسل شارژمستقیم ایرانسل می تواند پس از ابلاغ کتبی به مشترک مبادرت به تغییر این هزینه ها کند و تغییر هزینه ها را از تاریخ تعیین شده در این ابلاغیه اعمال کند.
بر اساس مفاد بند ۴.۸ ، کلیه شارژمستقیم ایرانسل مشترکین طرح پیش پرداخت و یا پرداخت ماهانه باید امکان انتخاب نحوه محاسبه هزینه مکالمات خود را داشته باشند.
در واحدهای ۶۰ ثانیه ای شارژمستقیم ایرانسل (دقیقه ای) و یا هر کسری از آن و همینطور به صورت ثانیه ای.
بر اساس مفاد بند ۴.۸ ، کلیه مشترکین شارژمستقیم ایرانسل طرح پیش پرداخت و یا پرداخت ماهانه باید حق داشته باشند نحوه محاسبه هزینه مکالمات خود را انتخاب
۶-۴- صرفنظر از مشخصات شارژمستقیم ایرانسل بانکی که در فرم درخواست ذکر شده است بدینوسیله مشترک به ام تی ان ایرانسل این حق رامی دهد که بر اساس مفاد این قرارداد بدهی های مشترک به شرکت را از حسابهای وی کسر و برداشت کند.
۱-۴- مشترک باید در قبال برخورداری از خدمات شبکه، سیم کارت و هر یک از محصولات و یا خدماتی که توسط ام تی ان ایرانسل ارائه می شود خواه وی از این خدمات استفاده می کند یا خیر هزینه ای بر اساس برگه تعرفه به ام تی ان ایرانسل شارژمستقیم ایرانسل پرداخت کند.
۲-۹-۴- محاسبه و اعمال شارژمستقیم ایرانسل هزینه تماسهای بین المللی به هر یک از طرق زیر امکانپذیر میباشد:
۲-۳-۴- در مورد خدمات ماهانه در صورت اعمال پذیر بودن قبلا و در مورد دیگر هزینه ها یک ماه بعد به صورت کامل و در مدت ۲۱ روز پس از تاریخ صورتحساب موضوع بند ۷-۴. پرداخت باید در دفاتر ام تی ان ایرانسل یا در بانکهایی که هر زمان این شرکت تعیین می کند انجام گیرد. در شرایطی که پرداخت از طریق دستور پرداخت بدهی، دیگر ابزار الکترونیکی یا دیگر انواع واسطه صورت می گیرد بانک مشترک یا دیگر واسطه ها باید به عنوان عامل مشترک عمل کرده و مشترک تنها در صورتی به تعهدات خود عمل کرده است که پرداختها به دفاتر ام تی ان ایرانسل یا به بانکهای طرف قرارداد آن ارائه شده باشد. ام تی ان ایرانسل این پرداخت را به عنوان شارژمستقیم ایرانسل مبلغی که مشترک برای حساب خود پرداخت کرده در نظر می گیرد.
۳-۴- به جز در مواردی که کتبا توافقات دیگری با ام. تی.ان. ایرانسل به عمل آمده باشد، مشترک باید پرداختهای خود را به ام تی ان ایرانسل به شارژمستقیم ایرانسل نحو ذیل انجام دهد:
۲-۵-۴-در صورتی که بدون ابلاغ کتبی به ام تی ان ایرانسل و بدون آنکه این شرکت را از مشخصات بانکی جدید خود شارژمستقیم ایرانسل آگاه کند مبادرت به تغییر سیستم بانکی خود که دستور پرداخت بدهی بر مبنای آن صادر شده نماید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 1,334