loading...
irancell24.ir
s بازدید : 29 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (1)

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

برای مشاهده شارژ اتوماتیک ایرانسل جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
چرا باید از خدمات بانکداری همراه ایرانسل استفاده کنم؟ شارژ اتوماتیک ایرانسل
٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان شارژ اتوماتیک ایرانسل فعال شدن) برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان را از خط خود شماره گیری نمایید.
٢- ٣ در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی توانند شارژ اتوماتیک ایرانسل پیش از پایان دوره مربوطه مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند. برای اطلاع از مدت زمان باقی مانده از طرح تعرفه تشویقی، کد دستوری را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند. مطابق تغییرات جدید قوانین مالیاتی کشور، مالیات بر ارزش افزوده مربوطه ۵ درصد است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
۱- شرایط عمومی: شارژ اتوماتیک ایرانسل
طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی و طلایی دو ستاره در جشنواره پاییز ۹۱ ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس GPRS نیز می‌باشد. مشترکین ایرانسل می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی شارژ اتوماتیک ایرانسل و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند. به یاد داشته باشید که طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی می توانند این طرح‌ها را به صورت «ماهانه» بر روی خط خود فعال کنند.
۲-۵ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود. شارژ اتوماتیک ایرانسل
مشترکین عزیز لطفا توجه داشته باشید که تنها راه ورود به سیستم «خدمات بانکداری همراه ایرانسل»، استفاده از کد دستوری #۷۲۴* شارژ اتوماتیک ایرانسل (بانک سامان)، و #۷۲۰* (بانک پاسارگاد) می‌باشد.
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید. شارژ اتوماتیک ایرانسل
. در هر کدام از مراحل فوق شارژ اتوماتیک ایرانسل منویی از نام کارت های مختلف خود مشاهده خواهید کرد که می‌توانید پرداخت را از هر کدام از آنها که تمایل دارید انجام دهید.
جهت عضویت، نیازی نیست به صورت حضوری به بانک و یا شرکت مراجعه کنید. شارژ اتوماتیک ایرانسل
خدمات دیگری نظیر حذف کارت، مسدود کردن حساب، ویرایش پروفایل و مشاهده گزارش پرداخت‌ها نیز در این سامانه قابل شارژ اتوماتیک ایرانسل انجام است.
مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری می توانید کد دستوری را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و شارژ اتوماتیک ایرانسل یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید ١ را وارد کنید.
١- ٢ فراموش نکنید شارژ اتوماتیک ایرانسل که پیش از انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، باید ثبت نام خود را تکمیل نموده و مدارک لازم را به ایرانسل ارسال کرده باشید.
توجه داشته شارژ اتوماتیک ایرانسل باشید که شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از کدهای دستوری زیر نیز برای پرداخت قبوض و خرید شارژ اقدام نمایید:
شما می توانید همزمان با استفاده از طرح های تعرفه رنگی شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره مند شوید.
توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیامک شارژ اتوماتیک ایرانسل بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.
طرح های تعرفه رنگی: شارژ اتوماتیک ایرانسل هفتگی و ماهانه!
۲-۴ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی شارژ اتوماتیک ایرانسل در حساب خود داشته باشند.
سرویس به طور کامل شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان است.
برای استفاده از این سرویس، نیاز به نصب هیچ نرم افزار و اعمال شارژ اتوماتیک ایرانسل هیچ تغییری در تنظیمات پیش فرض گوشی تلفن همراه وجود ندارد.
بنابراین خواهشمند است در صورت دریافت پیامک هایی از منابع نامعلوم و غیرمعتبر در ارتباط با این سرویس، با هشیاری خود شارژ اتوماتیک ایرانسل از سوءاستفاده افراد سودجو جلوگیری نمایید.
تمامی گوشی‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه از قدیمی‌ترین تا پیشرفته‌ترین، قابلیت بهره‌مندی از این خدمات را دارا می‌باشند.
در جداول فوق، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل و هزینه GPRS بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.
۲- شرایط مربوط شارژ اتوماتیک ایرانسل به سیم کارت های اعتباری:
شما امکان دارید چندین کارت بانکی خود شارژ اتوماتیک ایرانسل را به یک سیم کارت متصل نمایید.
٢- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهند کرد.
نکته: کلمه عبوری که از شارژ اتوماتیک ایرانسل شما درخواست می‌شود، رمز دوم (کد پرداخت اینترنتی) کارت بانکی شما می‌باشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 1,344